Malt welcome

Willkommen auf dem Freelancer-Profil von Saphir !

Malt bringt Sie mit den besten Freelancern für Ihre Projekte zusammen. Sie können Saphir kostenlos kontaktieren und sich im Chat austauschen, oder andere Freelancer anschreiben und unverbindliche Angebote einholen.

Saphir Schiwietz

B2B Marketing / inbound Lead Gen
  • Unverbindlicher Tarif
    750 € /Tag
  • Berufserfahrung8-15 Jahre
  • Antwortrate100 %
  • Antwortzeit1h
Das Projekt startet erst, wenn Sie das Angebot von Saphir annehmen
Standort und Mobilität
Standort
Berlin, Deutschland
Nur remote
Führt Projekte hauptsächlich remote aus
Checkliste

Malt Freelancer Charta unterzeichnet

Die Charta lesen
Geprüfte E-Mail-Adresse
Sprachen
Kategorien
Dieses Profil teilen
Diese Profile passen auch zu Ihrer Suchanfrage
Agatha FrydrychAF

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste DuhenBD

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed HamouAH

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey ChampionAC

Audrey Champion

Web developer

Fähigkeiten (8)
Saphir in wenigen Worten
Results-driven and collaborative professional with expertise in fast-growing SaaS companies (HR tech, Enterprise CMS). Proficient in planning, executing, and monitoring digital campaigns for inbound lead generation to drive sales/penetration in a competitive market environment. Particularly strong in developing value propositions and storylines to differentiate from the market and competition. A detail-oriented, attentive personality who likes to take responsibility.
Projekt- und Berufserfahrung
  • softgarden e-recruiting GmbH
    Head of Marketing
    DIGITALAGENTUREN & IT-CONSULTING
    April 2019 - März 2023 (3 Jahre und 12 Monate)
    Berlin, Deutschland
    - Leading the communication units for GSA, France, Spain and Poland, focusing on inbound lead generation and brand building.
    - Overseeing all external communication: copy and design for website, blog, SEA landing pages, social, marketing automation, content, PR and press.
    - Shaping softgarden’s brand by executing two website relaunches, several product launches and the communicative switch into a new product category (from Applicant Tracking to Talent Acquisition).
    - Market entries in France, Poland and Spain with a focus on establishing an inbound lead gen.
    - Budget responsibility and direct controlling to the CEO.
    demand generation brand building Content-Marketing Website Pressearbeit pardot
Externe Empfehlungen