- SelbstständigBusiness Coach für weibliche Fach- und FührungskräfteJuni 2022 - Heute (2 Jahre und 10 Monate)Berlin, Germany=> Ich biete Business Coaching für weibliche Fach- und Führungskräfte an. Interesse? => [email protected]. => www.judith-hackmann.de => Online und in Berlin vor Ort. Meine Erfahrung aus 10 Jahren als Führungskraft und meine Kenntnisse aus meiner zertifizierten, systemischen Coaching-Ausbildung gebe ich in meinem Coaching-Angebot weiter. Mein Fokus liegt auf den Bereichen Selbstführung und Achtsamkeit. Nutzen des Coachings und Schwerpunktthemen:- Führungsrolle und Selbstbewusstsein stärken- Stärken und Fähigkeiten erkennen- Resilienz erhöhen und Ressourcen entdecken- Grenzen setzen und Bedürfnisse erkennen- Burnout und Stress durch Achtsamkeit vorbeugen
- ComtravoTeam Lead Account ManagementFebruar 2020 - Oktober 2021 (1 Jahr und 8 Monate)Berlin, Germany- Leading the Account Management Team (10 FTEs)- Defining quaterly OKR goals and taking measures to achieve them- Defining the scaling strategy and structure for the team- Stakeholder for every department- Setting upselling targets and optimizing customer satisfaction feedback (CSAT / nps)- Optimization of processes, e.g. onboarding of clients and new team members- Communication of new product features and updates to the clients- Definition of team bonus structure- Weekly 1 :1s, quaterly feedback and development meetings with all team members with focus on - team targets, personal development and individual coaching- Recruiting of team members- Responsible for customer relation management of top Accounts
- HelloFreshGOHead of Account ManagementNovember 2018 - Januar 2020 (1 Jahr und 2 Monate)Berlin, Germany- Leading and Scaling the Account Management Team (from 2 - 8 FTEs)- Recruiting and Onboarding of new team members- Weekly 1 :1s, quaterly feedback and development meetings- Implementation of Tracking Dashboards for all AM KPIs- Optimization of Processes (e.g. Onboarding / Upselling / Customer Satisfaction)- Integration of Hubspot as CRM System for the Customer Cycle- Defining OKR goals and defining measures to achieve the targets- Negotiation of frame contracts for top accounts (Deutsche Bahn, Siemens AG, Deutche Post etc.)
- Systemische Coach und kreative ProzessbegleiterinInstitut für Coaching und Achtsamkeit2021Systemische Coach und kreative Prozessbegleiterin
- Diploma, Business AdministrationUniversität Osnabrück2008Diploma, Business Administration
- International Marketing, Human ResourcesUniversidad Autónoma de Madrid2006International Marketing, Human Resources